Dan före dopparedan!

Jaha, nu är det äntligen bara idag kvar och sen så är det julafton!! Idag så ska jag köpa den sista julklappen som är till min Morfar. Jag tycker att Morfar och pappa är dem svåraste att ge till, därför måste alltid mamma hjälpa mig att köpa till dem.
Vi ska också köpa och klä granen, sen så ska vi göra alla andra förberdelserna typ baka och sånt. Snön ligger fortfarande kvar, det känns som om det inte har varit snö på julafton på fem år. Snö är det bästa som finns, har åkt pulka varje dag på jullovet. Igår åkte jag pulka sammanlagt i två timmar. Hehe, känner mig som om jag var 8-9 igen.
Vi ses i pulkabacken!!
Jag kommer aldrig att tröttna på den här låten, den hör till julen.

Kommentarer
Postat av: J

uiiii

2009-12-23 @ 15:10:06
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0