Jaaaaa!!!!!!

Äntligen har det kommit lite snö. Jag vet att det snöade i lördags men den smälte ju bort under natten. Jag tror/hoppas att den här snön kommer ligga kvar tills julafton. Jag känner mig lite stressad för jag har inte köpt alla julklappar fast jag var och julhandlade i lördags (var tvungen att ta en paus med städandet) jag måste nog köpa lite mera julklappar i helgen.
Det här är den sista veckan på terminen, det känns skönt men jag tycker faktiskt att det är kul i skolan. Det beror nog mest på min underbara vänner!!!!
Vad har ni haft för er idag?? Jag har varit i skolan och sen så har jag gjort lite läxor. Det är så skönt för den här veckan har vi två läxor och både är "göra klart läxor".
På fredag har vi julavslutning och det är vi sexor som håller i den. Det kommer säkert att gå bra. Jag, Linnea, Bella, Julia, Julia, Lucas och Andreas ska dansa till " I Like to move it move it" hehe. Jag ska be Lollo filma oss så då kanske videon dyker upp här, vem vet.....
I <33 snö

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

Hallådär :)

haft en bra dag? ^^

2009-12-14 @ 22:40:32
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0