Ny!!!

Hallå där!!
Vad tycks om den nya designen?? Jag tycker att den är jättesöt! Älskar den verkligen.
Vad har ni gjort idag då?? Jag har haft två dansshower, (överraskande eller hur) det har jag imorgon också. Då är det de två sista showerna, sen efter det har jag ingen mer dans den här terminen. Snyft,snyft. Nej jag tycker att det ska bli skönt med en liten paus, fast än jag älskar att dansa!!
Såg just att "The Big Bang Theory" går på femman idag. YEES!!!!!!!! Det var ett bra tag sen som jag såg på det, Sheldon är så himla skön.

Kommentarer
Postat av: Suss

Ja jättemysig design, haft en bra helg?

2009-12-06 @ 13:20:06
URL: http://mastercat.webblogg.se/
Postat av: AH

fin fin blogg :D

2009-12-10 @ 13:50:10
URL: http://meercii.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja!Designen e jättefin!! Ja o Julia har den på "wannabefoki.blogg.se" också!!Har inte gjort den där nya än...

Puss

2009-12-12 @ 14:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0