Onsdag

Jag vet att jag inte har varit världsbäst på att uppdatera men min ursäkt är att jag har haft dansshower hela helgen så det är därför jag inte hunnit.
Idag har det varit jätte-jättekallt, så när jag gick till skolan frös jag nästan. Ska nog önska mig en mössa i julklapp för annars kommer mina öron trilla av!  Vad tycker ni om julkalendern då?? Jag tycker den är helt ok, bättre än den förra iaf. Den bästa julkalendern var ju "Dieselråttor & Sjömansmöss" Jag kom ihåg att dem ba: Månen är en ost.
Vad önskar ni er i julklapp då??
Jag önskar mig bara tråkiga saker, jag har varit så duktig och skrivit en önskelista och satt upp den på kylskåps dörren. Känner mig så duktig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0