Tre dagar kvar...

Äntligen bara tre dagar kvar till julafton och jag har bara en julklapp kvar. Ska jag känna mig väldigt stressad eller ska jag känna mig nöjd med mig själv för att jag bara har en kvar??
Hrm... det är någonting som jag funderar över. Nu är det äntligen lov och det är så skönt att man bara kan göra det man känner för tillfället.
INGA LÄXOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag har jag åkt pulka och bakat jättegoda muffins med min storasyster. Det är typ bara tre dagar kvar till julafton, jag älskar verkligen julen. Det är så mysigt med alla ljus och sånt.
Jag tror inte att jag kommer uppdatera så mycket under lovet. Gör det om jag har tid och orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0