Hellu

Hejsan svejsan alla personer!
Hur mår ni då jag mår mycket bra,fast jag är lite kall om fötterna(jag tror inte att ni vill veta det men jag skrev det ändå)
Jag har lyssnat lite på Halo med Beyonce och nu har jag ändrat mig,jag tycker den är bra nu.
Jag tycker också att Fairytale med Alexander Rybak (han som vann eurovision) har blivit 
bra nu.Jag kom precis på att jag ändrar min musikstil hela tiden men det gör ju inget.
Men den bästa låten i världen (enligt mig) är "With or without you" med U2.
Den är så bra så att man dör.
Nu ska jag berätta en rätt meningslös sak för er.
Idag i skolan fick vi dillkött till lunch.
Dillkött liksom,jag smakade inte jag åt en potatis och ett äpple  om ni vile veta det
Dillkött var inte så frestande det förstår ni säkert.
Eh jaa.. nu ska inte jag skriva mer för jag orkar inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0