Robinsson!

Hejsan!
Såg precis klart på robinsson. Jag tyckte att Anna skulle vinna.
Jag är så himla trött så egentligen ska jag gå lägga mig men jag skriver ändå lite.
Idag har det varit så himla varmt ju!!
Jag har varit och badat om ni ville veta det, det var väldigt skönt.
Jag har också läst ut en bok också,en prinsessas dagbok 4.
Har läst alla 2 gånger utom nian och tian (dem läste jag på engelska eftersom dem inte kommit till sverige än,jag hoppade över nian och läste tian på en gång för den verkade mycket bättre så jag måste läsa nian snart)
förut var femman min favvo men jag har tröttnat på den så nu tycker jag nog att ettan eller tian var bäst.
Meg Cabot är en väldigt bra författare,även fast jag bara har läst två serier av henne. Nu måste jag gå och sova
annars kommer jag somna framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0