Den var så bra!!

Förlåt för en kass uppdatering men jag har haft fullt upp hela helgen för jag hade fyra dans shower.
I måndags så gick jag och Julia på New Moon!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den var så bra, I LOVE TWILIGHT!!
Jag ska inte säga några spoilers, men den var så mycket bättre än Twilight. Jag ska nog önska mig New Moon soundtracket i julklapp.
Jag och Julia sparade popcorn kartongen och biljetten, så typiskt oss. Det är så himla synd om Jacob, jag älskar verkligen honom, men idag berättade en kille i min klass att han typ är ihop med Taylor Swift. Lite roligt att båda heter Taylor, om dem gifter sig och Taylor tar Taylors efternamn kommer båda heta Taylor Lautner, kul va!!
Idag när jag och Bella åkte buss idag och hon skulle gå av så ställde hon sig bara framför dörren och ba:
Dörren funkar inte den öppnas inte!
Jag: Du kanske ska trycka på öppna-knappen
Bella: Ahh
Så typiskt henne
Älskar den här låten, Lykke Li äger!!
Älskar gitarren i början

Kommentarer
Postat av: lovisa

vad tycks om det senaste jag klickat hem från h&m? =)

2009-11-26 @ 14:04:17
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0