Jag är fast!!!!

Har precis kommit hem från scenrepet det gick jättebra, jag tror att det kommer att går jättebra på föreställningarna på lördag och söndag.
Idag hade jag,Julia,Julia och Bella en bak-tävling.  Det gick till så att vi var två lag, jag och Julia mot Julia och Bella. Man vann om man gjorde den snyggaste och den godaste kladdkakan. Julia och Bella vann!! Men om jag ska vara ärlig så var våran godast men Julias och Bellas var klart snyggast. Jag och Julia skulle dekorera vår tårta med grädde, men det gick inte så bra för att vi lade på grädden när tårtan var varm så den smälte!!!  Julia började skratta medans jag fick panik och ba: Vi kan lösa det här, det kommer att funka! Julia, torka av grädden. FORT DEM KOMMER SNART!!!!!!!!
Istället skopade vi upp en stor kula glass på kakan och lade dit en valnöt och hällde på massa kokos. Det hela slutade ganska bra men så typiskt mig och Julia!!!
Idag fick jag låna Twilight av Zelda. Jag lovade mig själv att inte bli något twilight-freak som min kära syster är. Jag satt och läste på lektionerna! Jag kände mig som värsta bok-nörden när det var några killar i min klass som var i klassrummet på rasten och jag bankade på dörren, som inte var låst: JAG VILL HA MIN BOK!!!!!!  När man väl har börjat så går det inte att sluta! Ikväll har ju New Moon premiär.
JAG VILL GÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men jag och Julia pratade om gå på måndag istället, det är så bra att dem har sänkt åldersgränsen.
Jag kommer nog inte att hinna blogga så mycket i helgen för jag har fyra dans föreställningar men jag skriver om jag orkar och hinner!
Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0