Mina vänner

Såg att det var en läsare som undrade lite om mina vänner. Så jag tänkte skriva lite om dem (hoppas att det är ok för er)
B: B och jag har gått i samma sedan förskolan, men under lågstadiet ogillade vi varandra. Hon och Z var typ killar,  medans jag var världens tjejigaste tjej som blev jätteledsen om mina kläder blev smutsiga. hahaha!! Men i 4:an så blev jag och B kompisar och det är vi fortfarande!
Z: Som sagt Z och B ogillade mig väldigt mycket under lågstadiet. Men Z och jag blev också kompisar i 4:an
J:Jag gick i en skola som bara gick upp till 3:an så efter det bytte jag till en skola som går upp till 6:an. I min nya klass gick J och vi blev kompisar direkt!!
L: L började umgås med mig B,Z och J i slutet av 4:an och sen dess har det alltid varit vi fem!!
Som ni säkert förstår har jag många andra vänner men dem här fyra är mina närmaste vänner.
Älskar er

Kommentarer
Postat av: Julia

Fillippsen du e så underbart konstig.

Älskar dig.



Pussar och Kramar

(den där nalle björnen där det stod en typ "dikt på va jätte gullig"...)

2009-11-05 @ 20:11:39
Postat av: zelda

älskar dej också philippa

2009-11-10 @ 13:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0