Missade dansen!

Idag hade jag utvecklingssamtal, det gick bra förutom att jag hade dans efteråt och jag missade den för att min lärare var sjuk och då hade vi bytt tid men dem hade inte mailat det till mig så jag missade det!
Inte så kul när vi har föreställning om två veckor, men det löser sig säkert eftersom vi har en lektion till och typ tusen olika repetioner innan dem. " En gång = ingen gång!" :D
Idag har det inte hänt något speciellt i skolan det har bara varit som vanligt.
Jag har tänkt på en grej, om jag skulle vara en sångerska så skulle jag vilja var Lykke Li. Hon har jättebra röst och är jättecool. Förlåt ta inte det här personligt, men de flesta svenska sångerskor sjunger bara smörig pop som det inte är något speciellt med, men Lykke Li har hittat sin egen stil och jag älskar hennes låtar!!!!!!!!!!!!!
Imorgon så ska jag nog ta influensa vaccinet i skolan. Sprutor är kanske inte det roligaste som finns men det känns bra att ta sprutan även fast jag typ har haft den, men man tar det säkra före det osäkra. Hoppas att jag inte får massa biverkningar för det har jag inte tid med. Har en annan dansföreställning i helgen och då kan jag inte vara sjuk.
Nu ska jag äta middag. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0