Onsdag

Hej bloggen!
Jag har precis kommit hem från dansen. Det var jättekul vi provade kjolarna som vi ska ha på föreställningen. Shiit!! Vi har föreställning nu i helgen! Jag världens fullspäckade schema i helgen:
Fredag: Ljusrep
Lördag: Dans, som jag måste gå tidigare ifrån för att hinna med genrepet. Klockan två har jag genrep. Klockan fyra har jag föreställnig och sen halv 6 har jag nästa föreställning. Så jag ska vara på min dansskola hela dagen.
Söndag: Har två föreställningar!
Sen ska vi ha samma sak vecka 49 och vecka 48 ska jag ha min musikalförestllning. Jag har vekligen fullt upp!! Men allt det här är så himla roligt. Men nog om det.
Idag blev jag stolt över mig själv för att på slöjden jobbade jag på jättebra och kom ganska långt både på min tröja och brodering, det kanske var för att jag, Bella  (B) Julia (en annan julia än j) inte pratade så mycket utan bara satt lugnt och stilla och sydde ;D  Nää nu måste jag göra engelska och franska läxan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0