Torsdag

Även om det redan är torsdag så känns det som om den här veckan bara har sölat sig fram! Det här är den enda veckan på hela terminen som jag har tyckt att den bara har sölat sig fram.
Det är ju snart jul! Och vet ni vad det betyder???
SKUMTOMTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skumtomtar är ju typ det bästa som finns, jag menar hur kan man inte gilla dem det är ju himla gott. Åhh julen är för härlig, inte bara för att man får paket utan också för att hela tjocka släkten samlas och man bara umgås. Okej julmaten har man kanske tröttnat lite på men det är ju faktiskt bara jul en gång om året. Kalle Ankas julafton är ju skitkul!! Jag kommer aldrig att tröttna på det, jag kommer ihåg när jag var kanske 4-5 år då hade jag Kalle Ankas jul på video och jag brukade kolla på det när jag längtade till julen.
Såg att det är ett nytt program på fyran idag , Glee heter det tror att jag ska se det för det verkar väldigt kul.
Ha det bra så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0