Tråkigt!

Idag måste jag följa med min lillebrorsa och Mamma till min brors tråkiga klassträff. Jag känner typ ingen där, fast Lucas och Anton skulle typ komma och vi bestämde att vi skulle förstöra hela festen. Jag ska nog fråga Bella om hon vill följa med för annars kommer jag vara ensam  med killarna och jag får lite bad feelings av det! ;D Men man vet ju inte, det kanske blir skitkul!! NOOOOT!!!!!!!!!!!!!
Lucas och jag bestämde ju att det här skulle vara vår date, och att vi skulle prata om våra problem! Hahaha!
Jag har precis kommit hem från tennisen det var jättetråkigt för jag var ensam i gruppen, så det var lite pinsamt för det var helt tyst. Jag ska nog sluta på tennis efter jul för jag tycker att det är tråkigt så det tar bara tid i onödan, jag funderar på att börja dansa fyra gånger i veckan.
Älskade Linnèa, saknar dig så j***a mycket!! Hade tråkigt på bussen igår, hade ingen att prata med. KOM HEM SNART, INNAN VI SAKNAR IHJÄL OSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du, Vi får prata extra mycket på onsdag på bussen :P Har saknat er sjukt mycket med!!!

vill bara att du ska veta att´:

I´l be there for you, when the rain starts to pour.

I´l be there for you, like I´ve been there before

I´l be there for you,cause you´re there for me to(i hope)

I´l be there for you, because I love you so!! <3333

Förlåt att det blev så långt!

2009-11-30 @ 22:20:29
URL: http://misslippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0