Aahhhhhhh

Förlåt, det typ sånt här som jag borde hålla utanför bloggen men jag måste bara skriva av mig lite.
Ahhhhh sånt här är så jobbigt varför händer det alltid mig sånt här???
L, även om du typ inte vet att den här bloggen existerar så orkar jag inte att vi typ bara bråkar hela tiden och jag vill vara vän med dig även om det kanske inte verkar så ibland.
Okej nu ska jag inte hålla på och vara så jobbig för ingen orkar ju typ läsa om mina problem, men jag var tvungen att skriva av mig lite.
Jaha vad har ni gjort idag då?? Själv har jag inte gjort något särskilt, bara vart i skolan och sedan var B och L här men annars inget speciellt.
Gud vad jag längtar efter höstlovet jag tror att jag behöver lov, bara en vecka kvar!! ;D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0