Barack Obama får fredspriset

Hej!
Förlåt för en kass uppdatering men det har varit så mycket på senaste tiden så jag har inte haft så mycket tid över men nu är det inte lika mycket i skolan. (tror jag)
Hörde precis av min lillebror att Barack Obama har fått fredspriset för att hans insatser i kriget i Afghanistan, ganska coolt tycker jag.
Det blir bara kallare, och kallare så snart kommer vintern, längtar lite faktiskt. Idag har jag och min storasyster planerat tillsammans vad vi ska ge för julklappar, ganska kul faktiskt. Nu börjar jag undra vad jag ska önska mig i julklapp. Hmm... Jag behöver nog inte så mycket kläder, om jag inte vill att min garderob ska sprängas!
Lyssnade lite på Lykke li förut, hon är väldigt duktig och bra.
Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0