Fredag!!

Hej!
Har just kommit hem från B och L, och som vanligt hade vi sjukt kul som alltid.
Tack så mycket för att ny cyklade med mig hem btw.
Jaha idag är det fredag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, det går ju inget bra med tv eller idol går ju, kanske ska jag försöka att kolla på det utan att skratta ihjäl mig för att det är så dåligt. Förlåt alla idol-fans men jag tycker bara att det är så töntigt och försvenskat. Ok, förra året v ar jag värsta Johan Palm galningen men jag kom och tänka på att egentligen är det ganska tråkigt och alla bra har redan vunnit och plus att de förstör de som var bra från början. Nog om det.
Jag, B och L hade jättekul som vanligt, vi är helt galna ju!!!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0