Sportlov!!!!!

Äntligen sportlov!!!!!!
Jag ska åka skidor men jag kommer hem på Onsdag, men jag vet inte om jag kommer att orka blogga då. Inte för att jag brukar göra det men ändå.
Vi ska åka om typ en timme och jag är stolt över mig själv för jag är typ klar med packningen! =)
Igår kändes det som om jag hade jättemycket att blogga om men så fort jag sätter mig vid datorn så får jag total hjärnsläpp!
Just nu lyssnar på Carry you home med James Blunt. Jag vet att det kanske är konstigt att jag lyssnar på honom, men det är typ den enda låten jag gillar och texten är så himla fin. Det där lät lite noubigt också men jaja.
Vad ska ni göra på lovet då? Eller vissa av er kanske inte har lov förräns vecka 10?
När jag kommer hem så ska jag hitta på massa roliga saker tillsammans med Bella och Lilli som också ska vara hemma. =) Vi tänkte gå och se Alice i underlandet. Den verkar jättebra, det var typ min favoritfilm när jag var liten.
Ha ett skönt lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0