Börjar att undra...

Förlåt för en kass uppdatering men jag har faktiskt inte orkat att skriva. Jag brukar inte uppdatera å mycket på loven.
Hur har eran jul varit?? Min har varit jättebra med massa fina klappar!! Imorgon så börjar skolan, det ska nog bli ganska skönt att träffa alla kompisar igen och komma in i lite bättre vanor, istället för att gå lägga sig vid ett och vakna halv tolv.
Apropå ingenting, har ni fått det där kedjebrevet där det står om man inte skickar till typ 18 personer så kommer ens MSN konto att stängas. Jag har bara struntat i det men nu går det inte att logga in på min MSN så det kanske var sant???Hrm.. Jag börjar iallafall att undra det.
Gott nytt år!!!

Kommentarer
Postat av: mizthanguyen

Hejsan! jag har börjat blogga igen och hoppas att ni kunde ta er en titt! jag är kille och är väldigt fascierad av hår, stil dans och musik! :)

2010-01-24 @ 21:09:21
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0