Jag vet...

...att jag är sämst på att uppdatera, men under helgerna gör jag inget särskilt och nu så händer inget i mitt liv. Men i morgon så har jag dans och det ska bli skitkul. Jag känner mig lite som en gammal soffpotatis just nu.
Idag har vi åkt längdskidor med skolan, det var ganska tråkigt, men det var bra för vi fick sluta tidigare och det var roligare än att har vanliga lektioner. Och sen efter det var jag hos Julia tillsammans med Julia. (haha, vad roligt det lät)
Nu är jag trött på snön, tycker faktiskt att den kan börja smälta bort nu. Fast då kommer det bli jobbigt snöslask!! Och efter det kommer den våren! Våren är nog den härligaste årstiden trots allt.
Här är en bild på mig för ca 2 år sen. Jag vet att mitt ansikte inte syns. Men jag har inga bra bilder på mig själv.
Visst är jag cool som kan hjula?? (nej det e jag inte)
Jag är också så teknisk så jag kan rotera bilder. (hehe, gud vad rolig jag är,NOOT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0