Lördag

Jag vet att jag inte är världsbäst på att uppdatera, men jag har inget att skriva om. Det är väl roligare med lite längre inlägg ganska sällan, än korta tråkiga ofta??
Idag har jag haft dans, och efter den så har jag köpt nya tåspetsskor som jag försökt att mjuka upp dem lite så att mina tår inte trillar av på Onsdag.
Jag håller på och läser Twilight, jag har typ förstört hela boken för jag har sett filmerna först och jag tycker inte om Robert Pattniston eller Edward (jag är team-jacob) så förstörs typ hela boken av det. Det är synd. :(
Zelda, du får den av mig så fort jag är klar, ska skynda mig på!!
Nu ska jag äta, ha en skön lördag!!!

Kommentarer
Postat av: S A N N A

hej tjejen :)

vad händer hos dej? :):)

2010-01-24 @ 17:28:59
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0