Torsdag

Jag vet att jag egentligen borde plugga till Historia- provet, men jag var bara tvungen att kolla några saker på datorn först.
Vi ska ha prov på stormaktstiden!! Jag är inte så mycket för historia, tycker bättre om geografi. Jag oroar mig faktiskt hur det lite hur det ska gå.
Idag kom Julia hem!! Hon såg ut som en pepparkaka. Jag har saknat dig grymt mycket tjejen!!  Just nu så händer det ingenting, det är bara samma sak hela tiden:
Gå upp gå till skolan. Vara i skolan, gå hem från skola och typ vara med någon och göra läxorna. Det är lite tråkigt faktiskt. Fast nästa vecka börjar dansen!!! Och jag har slutat på den tråkiga tennisen!!!!!!!!!!!!!!!!!   Just nu lyssnar jag på Mouthwash med Kate Nash.Den är bra om man typ bloggar eller pluggar, orkar inte lägga upp den, det får bli nästa inlägg.
Nää, nu måste jag faktiskt plugga lite....... (hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0