I´m back darling but just for the night

Hej bloggen!
Det var länge sen, ett halvår kanske??
Kände mig lite bloggsugen och kollar på gossip girl nu.  LOOOOVE IT!! Men det är så j***a segt så i brist på att ha någonting att göra slänger jag in ett inlägg nu, but just for the night. Har känt mig mer och mer bloggsugen senaste tiden men vi får se...
Nån dag tar jag kanske tummen ur röven och fixar till designen, ( den ser förjävlig ut) slänger in outfits i och berättar för er vad som händer i mitt liv.
Den här veckan har sett bra ut förutom att jag hade matteprov som gick skit. Och på tisdag har jag so-prov på bergarter (stenar haha)
Imorgon har jag dans, måste upp klockan 8 vilket liv va?? Stannar inne varenda fredagskväll ju!!! Näää men jag älskar att dansa och klarar mig inte utan dansen och jag gör ju det för att jag vill!
Sen ska jag hälsa på mormor som har kommit hem från sjukhuset, hon har opererat höften. Sen på kvällen kommer min syster Charlan (charlotte) hit myyyyys!
På söndagen har jag dans igen, surprise, surprise och sen ska jag plugga till provet på tisdag. Goosh!! Jag går ju bara i sjuan varför måste gud dränka oss i prov?? Bra fråga Philippa, ingen vet ändå inte svaret på den.
Ha en skön helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0